sobota, 31 marca 2012

turn back time.

jestem.
teraz zdeterminowana. od jutra spowiedź, dokładna. Zasada 5000kcal/tydzień :).

już za 3 dni będę pełnoletnia!

Jeszcze jednym chciałabym się podzielić. Czy sądzicie, że możliwe jest by być z 2 lata młodszym chłopakiem? (3 gimnazjum i 2 liceum) Bo mam wrażenie, że właśnie zaczęło mnie coś takiego dotyczyć. Tzn jeszcze nie dosłownie, ale chyba nie pisze się 50 smsów/dzień z dziewczyną by tylko poprzestać na koleżeństwie? Ja na jego miejscu nie odzważyłabym się zrobić jakiegoś kroku...Ale czuję, że zaczynam go naprawdę lubić, choć sama się sobie dziwię. Do tej pory nie miałam młodszego chłopaka, lecz nawet 4 lata starszych...

4 komentarze:

  1. Witaj, widzę że bardzo ładnie Ci waga w dół leci oby tak dalej. Trzymam kciuki :)
    Co do chłopaka to bym dała szanse, jeśli jest wystarczająco dojrzały i wgl go lubisz to czemu by nie spróbować.

    nowy blog www.perfect-isabella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. W momencie, kiedy to piszę, już jesteś pełnoletnia. Gratulacje, ale zapewniam Cię, że wtedy w życiu nie zmienia się kompletnie nic oprócz tego, że masz dowód. Myślę, że taki związek jest możliwy, bo w końcu liczy się nie wiek, ale dojrzałość życiowa. Zmieniłam adres, to mój nowy blog: http://walkaochudosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też życzę wszystkiego najlepszego z okazji 18 :) Założyłam nowego bloga zapraszam do mnie : KLIK do odwiedzenia i obserwowania

    Pozdrawiam

    Być idealna

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tam u Ciebie? Co słychać? http://porabana-nauczycielka.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń